Şaşırdım artık bende vermiyeceğim nasıl bir saçmalık madem bende ücretli satayım oldu olacak. R10da bir yiğit çıksın kan takas sistemi gibi bir site kursun ihtiyacı olan oraya girsin üşenmem gider hastahanede ihtiyacı olana veririm kanımı en azındna aracılara para kazandırmayız
Hocam o kadar kolay mı?
En büyük gelir kaynaklarından biri kızılay sizce o siteyi ayakta tutarlar mı?
Hastaneye verilen kanların hastanede kaldığının garantisini sorguluyorum. Hastaneler o kanın fazlasını bağış yaptırmadıklarına kızılaya aktarmadıklarının da garantisi yok. En iyisi dediğiniz gibi bir durum oldumu gidip verilmesi...
Devlet en azından şu şartı getirebilir; ben 1 ünite bağış yaptıysam. 1 ünite ücretsiz alma hakkım olur.
Bakın böyle yapsınlar iki gün sonra herkes kanını bağışlamaya koşar. Çünkü ben kanımı veriyorum. Benim ihtiyacım olduğunda para ile alıyorum diyor millet. Bunu yapsalar iki gün çok değil bütün kan stokları dolar... Ama yaparlar mı? Hiç sanmıyorum yapsalar şimdiye kadar yapılırdı zaten.