Bir işte kim "ilkse" o her zaman alır başını gider, sosyal medyanın kanunu budur bence.

Yani düşünmen lazım ne yapabilirim diye. Ben haftalardır konsept düşünüyorum. Aklıma bir şey geliyor not ediyorum. Yabancı içeriklere göz atıyorum adamlar neler yapmış falan.

Bazen özgün olmak, bazen yapılmış bir işi daha prof olacak şekilde yapmak kazandırır.