6 sene kendi adıma instagram hesabı yönettim finalde bitiğiz 1 kuruş para harcamadım bütçe olmadığından dolayı ne yaparsan yap ilk başta emek ile yap tutarsa masraf yap iyi yerlere geliyor gözlemlerim bu yönde dene 0 masraf ile tutacağını hissedene kadar zor değil çok kolay aslında yürümeye başladığında emin ol kimse seni tutamaz sonra yedir hesaba parayı çok iyi yerlere gelir. Tarz olarak bakarsan tutacak olsa bile etkileşim iyi gelecek olduğuna inansan bile asla sevmediğin bilgin olmadığı dalga yürümeye çalışma tabi ilerde yapılır bu ama başta önemli şöyle düşün hayatı boyunca futbol izlememiş bir insan futbol sayfasını kitlesini yönetemez her zaman sevdiğin işi yapıcan içimi dökmüş oldum burayada başarılar
hocam senin hesabını hatırlıyorum ben. Ne oldu o hesaba duruyor mu ?