sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlar acınası, askerliği sıhhiye bölüğünde ambulans şöförü olarak yaptım. Tabip üsteğmenimden allah bir kere daha razı olsun dedim, düzenli kan bağışı yapma alışkanlığı kazandırdı.

Hep söylerdi allah aratmasın diye 2 sene önce ararken ne demek istediğini öğrendim. Her gün 2 ünite 0 rh negatif ve tam 39 gün boyunca kan takviye edildi hastamıza şükür iyileşti.

Özel kurum arkadaşlar onca araba, onca sağlık çalışanı, sağlık malzemesi materyali bir şekilde gelir elde etmesin mi? Senin verirken niyetin belli. Vucuduna yaptığın iyilik belli. Başka üretim tesisi yok korkmayın verin. Vucut en güzelini en temizini üretiyor insanlığı unutarak yazanlar olmuş içler acısı....
Hocam kızılayın gelirini soda ile karşılıyor zaten. O satılan sodalar beleşe mi dağıtılıyor? Ücretsiz kan veren insanların bile işi düştüğünde kan parası isteyen bir kurum kızılay öyle fazla övmeye gerek yok... Yok tek kaynağımız falan devlet izin verse bu şekilde çalışan binlerce şirket açılırdı. Rekabet gelirdi en azından çünkü yaşanan durum ticaret insan sağlığı değil. Ticarette tek elden yürütülmesi doğru değil kim ne derse desin olay ticaretse bu böyle olmalı. Ücretsiz verirken ben insan sağlını düşünüyorum ama verdiğim kan satılıp farklı mecralarda kullanılıyorsa eğer. Bana veya başkasına, kimse sağlık kurumu olarak gördürmek istemesin eskiden iyi olabilir. Ama şu an amacından sapmış bir kurum.

Düzenleme: Sinirle bazı özel bilgiler paylaşmışım. Kısaca kızılay bir bağış toplayan vakıfsa bütün geliri gideri halka açık olmalı. Bütün bağış ile çalışan kurumların (bir çay parası bile) halka açık olmalı.