Git garsonluk yap derlerdi ya aynen öyle hocam. Giden arkadaşlarımdan birebir teyit ettim ve gerçekten garson olarak çalışsan bile ilk ay kazandığın para ile 4 tane araba alabiliyorsun 2.el Risk almak istemiyorsan burdan başla derim