Merhabalar, kendi sitemin hiti ve büyüme indexi çok güzel memnunum yazılıma kendim ve ekibim emekler harcıyor ve her gün geliştiriyoruz ancak yinede aklımızdaki şeyleri yapmak için yeterli vakit bulamıyoruz bir yazılımcı ile anlaşıp php ve html işi vermek istiyoruz ücretli ama bence herkezde bu his vardır ya dosyalarımızı çalarsa ya bilgileri çalarsa(telefon, şifreler ve özel bilgiler barındırıyorum) diye şüphe duyduğum için herşeyi kendimiz halletmeye çalışıyoruz bu iş için nası bi çözüm üretiriz yani kısacası bir yazılımcıya nasıl güveneriz bana r10 yaşı ve ticaret puanı demeyin çok adam gördüm r10 da 10 yıllık üye 200 ticareti var ama yapınca yapıyor.

Eminim bu endişeyi başkalarıda çekiyordur.