kizilsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlattığının tıpa tıp aynısı başıma geldi, bende de iphone 6 vardı. Yüzde doksan depolamadan dolayı. Nand değişimi yapılması gerekiyor. Çok yere gösterdim fakat ücretler ya çok uçuk oluyor ya da yapabilen olmuyor. Geçmiş olsun.
teşekkür ederim. depolamada yüklenme olmadığı kesin de yaarın göstereyim bakalım ne çıkacak