kizilsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlattığının tıpa tıp aynısı başıma geldi, bende de iphone 6 vardı. Yüzde doksan depolamadan dolayı. Nand değişimi yapılması gerekiyor. Çok yere gösterdim fakat ücretler ya çok uçuk oluyor ya da yapabilen olmuyor. Geçmiş olsun.
Ama önce bir yazılım atmayı dene. Telefonu bilgisayara bağla, itunes i aç oradan kurtar falan olacak. Youtube da detaylı anlatan var izle bence.