evet hocam fazlasıyla hem de. bataryası çabuk bitiyordu ama ondan mıdır bilmem.
Anlattığının tıpa tıp aynısı başıma geldi, bende de iphone 6 vardı. Yüzde doksan depolamadan dolayı. Nand değişimi yapılması gerekiyor. Çok yere gösterdim fakat ücretler ya çok uçuk oluyor ya da yapabilen olmuyor. Geçmiş olsun.