Merhaba arkadaşlar, ayın başında forumdaki bir arkadaştan site aldım. Onda 22 tık a 10 TL bırakırken bana geçince 13-18 tık arasına en fazla 2TL atmakta. Bu durum sizce normal mi karşılanmalı adsense hesabım 1 yıldan beri var.