Kızılay normal bir dernek değil. Kızılay devlet bünyesinde bulunan devlet destekli bir dernek. Kanunlar ile vergilerden falan muaf.
Bir de üstüne bir sürü bağış topluyor. İçeride dönen yolsuzluklardan hiç bahsetmiyorum artık.
Kusura bakmayın da verdiğim kanı bedava versin.
Bu kanı parayla satma konusundan yıllardır kan bağışlamıyorum.