sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlar acınası, askerliği sıhhiye bölüğünde ambulans şöförü olarak yaptım. Tabip üsteğmenimden allah bir kere daha razı olsun dedim, düzenli kan bağışı yapma alışkanlığı kazandırdı.

Hep söylerdi allah aratmasın diye 2 sene önce ararken ne demek istediğini öğrendim. Her gün 2 ünite 0 rh negatif ve tam 39 gün boyunca kan takviye edildi hastamıza şükür iyileşti.

Özel kurum arkadaşlar onca araba, onca sağlık çalışanı, sağlık malzemesi materyali bir şekilde gelir elde etmesin mi? Senin verirken niyetin belli. Vucuduna yaptığın iyilik belli. Başka üretim tesisi yok korkmayın verin. Vucut en güzelini en temizini üretiyor insanlığı unutarak yazanlar olmuş içler acısı....
İnsanlar verdiği kan için para istemiyor, ihtiyacı olanlara ücretsiz verilsin diyor. Kızılayın yaptığı aynen şudur:
Sizden bağış olarak aldığı parayla ürün üretip onu yine parayla satmak. Kanı alıp parayla satmaktan hiçbir farkı yok. İnsanlar parayla satıldığı için tepkili zaten. Adı üzerinde “bağış” istiyorlar ama parayla satıyorlar.