Yorumlar acınası, askerliği sıhhiye bölüğünde ambulans şöförü olarak yaptım. Tabip üsteğmenimden allah bir kere daha razı olsun dedim, düzenli kan bağışı yapma alışkanlığı kazandırdı.
Hep söylerdi allah aratmasın diye 2 sene önce ararken ne demek istediğini öğrendim. Her gün 2 ünite 0 rh negatif ve tam 39 gün boyunca kan takviye edildi hastamıza şükür iyileşti.
Özel kurum arkadaşlar onca araba, onca sağlık çalışanı, sağlık malzemesi materyali bir şekilde gelir elde etmesin mi? Senin verirken niyetin belli. Vucuduna yaptığın iyilik belli. Başka üretim tesisi yok korkmayın verin. Vucut en güzelini en temizini üretiyor

insanlığı unutarak yazanlar olmuş içler acısı....