Vergi levhasıni bugün çıkarttık hayirlisiyla ys belgesini nasıl alabilirim nasıl basvurabilirim? En son 2014 de başvurum var reddedilmiş neye göre veriliyor belge ayrıca dilekçe dosyası yükleyin diyor nasilmbir dilekçe hazırlamam gerekiyor bilgili arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.