bende de değerler aynı. Bir faydasını görmedim. Hatta rakip siteler benim 4/1 hızımda bir çok kelimede çok çok üzerimde.
Sadece hızla alakalı bir durum olmadığını biliyorum ama yoruldum yemin ederm.