İngilizce öğren, sonra ingilizce öğren sonra tekrar ingilizce öğren.
Bir dil seç. Öğrendiğin ingilizcenle dökümantasyon sayfasını açıp Introduction itibariyle oku. sonra mantık öğren. (bunun için video izleyebilirsin "ingilizce") daha sonrasında ingilizceni yenile. OOP ve Pattern Design öğren. bu seviyeye başarılı bir şekilde geldiysen, artık hangi dil ile ne kodladığının bir önemi yoktur. Dökümantasyonu olan herşeyi kodlayabilirsin.

Edit : İngilizce demiş miydim ?