Vallahi forumdaki panel anlayışı para gelsinde nasıl geldiği önemli değil şeklinde olduğu için bu durum ortaya çıkıyor.
1 hafta önce kurulan panel yok ben sağlayıcıyım, yok bıdı bıdı.
Çekilişin sağlayıcısı forumda bolca var. Onun harici %95 kimse sağlayıcı vs. değil arkadaşlar tekrar belirtelim.
"
Vallahi forumdaki panel anlayışı para gelsinde nasıl geldiği önemli değil şeklinde" o kadar haklı bir isyan ki
Şikayet konularına baktığınızda yaşanan sorunların çokluğundan belli oluyor zaten hepsinin aracı olduğu
Aynen öyle hocam.