tuncgulec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kan yapay olarak üretilemeyen acil bir ihtiyaç gavura kızıp oruç mu bozalım, insanlık için lüzumlu. şimdiye kadar onlarca defa kan verdim, trombosit verdim. arada sırada biz bize yeteriz v.b kampanyalara para göndermeye ben de karşıyım, fakat kan öyle değil.
Haklısınız ancak durumu olmayan kişilere bile kan satılması hoş değil.
Ayrıca eskiden değiş tokuş yöntemi vardı. Çoğu kişi bu nedenden dolayı kan veriyordu. (İleride anneme, babama çocuğuma vs. lazım olur diye)
Şuan bunu da kaldırmışlar. Ee o zaman ben niye kan verim ki ileride parayla alacaksam ?