kişi 10 yıl ve de r10 tohum olduğunda üye olmuş olabilir. Risk her zaman var. Sende başka platformlarda get veya başka yöntemler ile bu işi yaparsın. Yeri gelecek moderatöre bile güvenmiyeceksin. İnsanız şaşarız yanlış yola gireriz. Dava yolunda ise yol şu forumda bilgileri veriyorlar sağolsunlar avukat savcı isterse ama adam benim bilgilerim ile açmış diyebiliyor. bunun da önüne telefon doğrulama ile geçtiler. yani işin aslı büyük rakamlarda alışveriş yapabilirsin