Arkadaşlar, şirket kurmak istiyorum. Bir büyük markanın gıda ürününü çok uygun fiyatlar ile satma imkanım var. eticaret sitesi kurmak ve pazaryeri sitelerinde aktif olarak stış yapma planım var. Daha önce bir yakınıma ait pazaryeri hesaplarında çok güzel satışlar yaptım ama artık kendi adıma bir şirket kurmak ve kendim yapmak istiyorum.
Fakat ülke şirket kurma maliyetleri ve henüz daha kazanmadığın paranın vergisel yükünü dert edinme durumları malum...

eticaret girişimleri konusunda desteklerin olduğunu duyuyorum. fiziksel bir mağazam başlangıçta olmayacak sadece eticaret
vergisel anlamda muaf olma durumları oluyormuş sanırım.
ve özellikle kadın girişimciler konusunda ciddi destekler olduğunu duyuyorum.

bu konularda bilgi ve tecrübesi olan arkadaşlar dan paylaşım bekliyorum.