Güvenlik açığı oluşturmaması için de kullanıcılardan bilgisayardan kaldırmasını istediği yönünde bir haber görmüştüm ki, geçenlerde pcyi açtığımda ben de o ekran ile karşılaştım ve kaldırdım. Fakat tarayıcıda performans düşüşü olmaya başladı. Ne yapacağız şimdi? Var mıdır bir alternatifi...