hocam ben 3 kez ameliyat oldum doktora sövdüğüm bile olmuş hemşireye evlenme teklifi bile etmişim ciddiye alacaklarıı sanmam ama keşke şuan o hemşire ciddiye alsaymış iyi olurmuş diyorum ama rezil olacağınızı zannetmiyorum sonuçta her narkozlu kişi saçmalayacak değil saçmalasanızda o doktorların neler neler gördüğünü düşünecek olursak pekde takılmazlar