Yakında ameliyata gireceğim inşallah ameliyattan daha fazla korkutan birşey varsa o da narkozun etkisiyle bütün sırlarımı özel şeylerimi açıga çıkarmak , doktora saçma sapan davranmak, rezil olmak. Bunların olmaması için ne yapabilirim?
Aklıma fikir gelmiyor en sonunda narkozsuz yaptıracağım ameliyatı!
Ameliyat olanlar daha önce birşey söyledi mi?
Doktor filan var mı aramızda bir şey söylememek için ne yapmalıyım?
Dilimi damağıma uhuyla yapıştırsam nasıl olur?
Birde kafası nasıl oluyor hissediyor muyuz birşeyler yaşanıyor mu birşeyler.