Arkadaşlar merhaba,
eski model bir laptopum var. İçerisinde 2x2 gb ram vardı birisini söküp 2x4 gb yani toplamda 6gb ram oldu. Sistemde 6 gb olarak gözüküyor fakat görev yöneticisinde sadece 2gb lık kısmı kullanıyor. Bunun sebebi nedir?