Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hocam yurtdışına kestiğin mal faturan kdvsiz olacak. - Sattığının ürünün kdvsini devletten geri alabileceksin. (malı öderken satıcıya ödediğin kdvyi)- Vergi ödeyeceksin fakat damga vergilerini. (beyanname gönderme parası veya pul parası diyebilirsin)- Gelir vergisinden 75.000-TL'ye kadar muafsın. Diyelim ki 80.000-TL kazandın (tüm masrafların düştükten sonra) aradaki 5.000-TL nin vergisini ödersinAklına takılan olursa sorarsan cevaplarım.