Konuya yazan herkese teşekkür ederim. Kurumun tuvaleti olduğu için ister istemez insan daha pimpirik olabiliyor.

Sanırım 8 ay sonunda tekrar bir temizleyip kullanmaya başlayacağım, nitekim bilgisayar başımı ağrıtmaya başladı yine yavaştan...