Radyatör daha sağlıklı olur 25-30m2 için.
Ortam ısısı yeterli seviyeye ulaştığında kendini kapatabilen(termostatlı) bir yağlı radyatör aynı zamanda ısıyıda saklayabildiği için klimaya göre kağıt üzerinde daha fazla elektrik harcasa bile daha ekonomiktir. Ayrıca klima modeli havayı temizlemiyorsa 25-30m2 de sağlıksız olur.