Arkadaşlar
Malum aramızda öğrenci ve tek takılan bir çok kişi var. Bu kış 3-4 ay farklı bir yerde kalacağımdan dolayı ısıtma sorunu yaşamamak ve biraz cebimi sarsmayacak bir ısınma modeli arayışındayım.
Oda Alanım : 25-30m2
1) Vestel Platinuim klimavar 22000 Büt : Isıtma evet, fakat kapattığın an hızlıca soğuyor.
2) Delonghai TRSS1225C Yağlı Radyatör : Isıtma evet, içerisindeki yağı ısıtmasından dolayı soğuması birazdaha geç (2500Watt)
Bu ürünleri veya benzeri ısıtma kullanıp elektrik tasarrufu sağlayacabileceğim ve aynı zamanda ısınma sorunu yaşamadan hangisini önerirsiniz ?
Yağlı radyatör kullanıp aylık ödediğiniz faturalar ve kullanım süreleriniz ne kadar ?
Teşekkürler