sametkaya132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki de en eski model projeksiyon VGA ile bağlantısı var PC ye bağlandığınız da Windows p tuşu olması lazım her iyi ekran yapın direk gelicektin projeksiyona
Teşekkürler hocam,okulda bu şekilde ders görürken bu şekilde olduğunu fark etmiştim. Fakat görüntü kaliteli değildi. Acaba bu lüx evlerde ki sistem nasıl onu merak ediyorum?