fallkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hattı telefona taktım, hat takıldı olarak gözüyor, yalnızca acil aramalar uyarısı veriyor. Aramayı denedim fakat yanlış veya eksik tuşladınız diyor.
Şebeke görünüyor mu hocam