Merhaba arkadaşlar 4 yıl önce almanya ülkesine eğitim amaçlı gitmiştik. Oraya Almanya hattı aldık, şuan hat ne durumdadır acaba kapanmış mıdır? kapanmışsa bile tekrar aktif edebilir miyiz?