dmr88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaya yolunu kullanarak karşıya geçin hocam. Ama geçerken, araçların yavaşlayacağını düşünün.
bunu anlamadım hocam. zaten yavaşlamıyor mu?