Öncelikle ritalin, adderall, modafinil gibi uyarıcılar hipokritini tetikler adrenalin ile pek alakası yok. Ancak adrenalin dışarıdan zaten bulamazsınız, buldunuz diyelim; böbrek üstü bezlerinin dengesini bozarsiniz. Bir süre sonra uyku ve uyanıklık dengesi bozulur. O yüzden doktorlarin bile önermedigi uyaricilari kullanmayın. ( Bütün bunları 10 yıllık narkolepsi deneyimimden biliyorum. Kaynak olarak makale vs. isterseniz incelemeniz için paylaşabilirim.) Ben hayatta çok zorluk çekmeme rağmen birkaç yıldır bağımlılık yapmaması ve olağan dengemi bozmaması için amfetamin ve diğer uyarıcılardan uzak duruyorum. Uzak durun hocam. Bunlar çok tehlikeli. Kokain, eroin gibi uyuşturuculardan daha tehlikeli. Birkaç yıl sonra kafanızı bile kaldiramayacak duruma gelirsiniz.