Kural kuraldır hocam. Bi bilindigi var ki uygulanıyor.
Haklısın hocam ama en azından bi esnetme yada yeni düzenleme gelse fenamı olur
Benim çok ihtiyacım var. Bence olsa çok iyi olur.
Dimi hocam
Çekiliş sınırı kaldırılmalı.
Kaldırılmasa bıle esnetılmelı hocam
Kural kuraldır. Bir kişiye bile istisna gösterirlerse bir anlamı kalmaz.
Haklısın hocam ama en azından bi esnetme yada yeni düzenleme gelse fenamı olur