erkancaglar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternetin yavaş olması ac olmamdan iyidir diye düşünüyorum.
Bize öğretilen bu olduğu için neredeyse hiç bir alanda en iyisi değiliz. Çünkü şükür ki bizden kötüleri var.