Yigith4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o uygulamaların arkadasında sadece o uygulama için çalışan geliştiriciler mühendisler var tabiki öyle olucak
hocam dediğiniz doğru ama ben çok kötü bir şey istiyormuşsum gibi tepki vermenizi anlayamadım yani nebilieyim buradan birisinin kazanmasını isterim bir uygulama yaptırırken ama yarın güncelleme gerektiğinde peşinde koşmakta istemem siz ne demek istediğimi anladınız. Yoksa öyle büyük bütçelerle ekip krum 100 bin dolarlık uygulamalardan bahsetmiyorum. basit ama hata vermeden çalışacak uygulamalardan.