cnkylmz53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani ne biliyim araç başına hadi max versin 100 lira, ne olcakki zaten aylık yıllık paketleri vardır.
AdemAtbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer resmî şekilde yapıyorsan , onların aylık paketleri var , sahibinden ile görüşebilir
var tabiki öyle paketler ama yıllık 5000 lira falan daha uyguna halletmeye çalışıyor