Yani ne biliyim araç başına hadi max versin 100 lira, ne olcakki zaten aylık yıllık paketleri vardır.
Eğer resmî şekilde yapıyorsan , onların aylık paketleri var , sahibinden ile görüşebilir
var tabiki öyle paketler ama yıllık 5000 lira falan

daha uyguna halletmeye çalışıyor