Güzel, hocam peki ISO dosyasını Rufus ile yazarken GTP seçeneğini mi yoksa MBR Seçeneğini mi seçtiniz ?
Teşekkürler
Her ikisini de deneyerek yazdırdım yine olmadı.
bios ayarlarında secure boot seçeneği vardır onu disable yapın
Onuda kapattım hocam yine olmadı
Teşekkrler yorumlar için