Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel, hocam peki ISO dosyasını Rufus ile yazarken GTP seçeneğini mi yoksa MBR Seçeneğini mi seçtiniz ?

Teşekkürler
Her ikisini de deneyerek yazdırdım yine olmadı.

rws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bios ayarlarında secure boot seçeneği vardır onu disable yapın
Onuda kapattım hocam yine olmadı

Teşekkrler yorumlar için