Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Aleyküm Selam hocam, Usb'ye format dosyası (iso) 'nı Rufus ile yazdınız değil mi ? Direkt iso dosyasını Flash belleğinize attıysanız iso dosyanız sağlıklı çalışmayacaktır.

Teşekkürler
Rufus ile yazdırdım ancak boot oluyor siyah ekranda kalıyor başlamıyor usb kurulumu. Az sonra f8 ile deyeceğim.

Teşekkürler.