Merhabalar,
Aleyküm Selam hocam, Usb'ye format dosyası (iso) 'nı Rufus ile yazdınız değil mi ? Direkt iso dosyasını Flash belleğinize attıysanız iso dosyanız sağlıklı çalışmayacaktır.
Teşekkürler
Rufus ile yazdırdım ancak boot oluyor siyah ekranda kalıyor başlamıyor usb kurulumu. Az sonra f8 ile deyeceğim.
Teşekkürler.