Merhabalar,

Aleyküm Selam hocam, Usb'ye format dosyası (iso) 'nı Rufus ile yazdınız değil mi ? Direkt iso dosyasını Flash belleğinize attıysanız iso dosyanız sağlıklı çalışmayacaktır.

Teşekkürler