Merhaba, öncelikle bu konuya yabancı olduğum için aşağıda anlatacaklarım belki yanlış olabilir.

Burada herhangi bir işin ehline uygulama yazdırdıktan sonra ios ve andoid için, uygulamanın güncelleme alması gerektiği zaman nasıl bir yol izleniyor. Uygulama yazdırılırken sürekli çalışma sözleşmesi gibi bir durum mu var. Ya da ben uygulamayı yazdım yarın güncelleme gelirse ek ücret alırım gibi bir durum mu var?

Çünkü mesela kafadan sallıyorum ios 13 e uygun çalışan bir uygulama ios 14 e geçildi zaman çalışmadığını varsayarsak hemen güncelleme alması gerekmektedir. Çalıştığımız kişinin keyfine mi kalacağız mesela bu durumda?

Ya da farklı nasıl sorunlar bizi bekliyor?