Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lise veya dengi okul mezunu olmak; Eğer lise veya dengi bir okul mezunu değilseniz son 5 yılın 2 yılında, en az 2 yıl eğitim veya tecrübe gerektiren bir meslekte çalışmış olmanız ve bunu belgeleyebilmeniz gerekmektedir. Eğer lise veya dengi okul mezunu iseniz iş tecrübesi aranmaz.
anladım, o zaman bizim green card seneye kalıyor