Yaş 18 lise mezunu değilim ( açık lise bitmesine tahmini 5 ay var, herhangi bir iş tecrübesi yok) ben bu durumda başvuru yapıp kazansam bana green card verirler mi? yoksa boşuna pasaport falan uğraşmayalım..