mustafaaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ön izleme mevcut değilse siz istemelisiniz yada istemiyorsanız içinden çıkan bilgilere razı olmak zorundasınız. Ha ben haklıyım ben bilgileri sevmedim - trade veririm diyorsanız evet bu konuda da özgürsünüz ama o zaman satıcının da size - trade verme özgürlüğü var demektir onun görevi de size sattığı şeyi teslim etmek.
Bu da senin düşüncen tabi saygı duyarım. Ama yanlış olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Ve de ayrıca ticaret ilanında yazan bilgilerle celisiyor. Kitabın içeriği. Bir önizleme olsaydı bile bu değişmemiş oluyor. . Son olarak özel mesaj yoluyla bir tehdit negatif trade verme durumu ile tehdit vs de yok. Bu konuların adını bile anmamisim. Bana yapılan bir anlamda sahtecilik. Aldatmaca ve kandirmaca