Aynı fikirde değilim. Kitap için bir ön izleme mevcut değildi ki isteyeyim. Heryerde ulaşılabilecek bilgilerin paylaşıldığını ancak kitabı satın alınca gördüm. Neticede bir alıcı olarak bana düşen şey ödememi tam ve eksiksiz yapmak. onu da yaptığıma göre üzerime düşen başka bişey yok.
Ön izleme mevcut değilse siz istemelisiniz yada istemiyorsanız içinden çıkan bilgilere razı olmak zorundasınız. Ha ben haklıyım ben bilgileri sevmedim - trade veririm diyorsanız evet bu konuda da özgürsünüz ama o zaman satıcının da size - trade verme özgürlüğü var demektir onun görevi de size sattığı şeyi teslim etmek.