Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam da bir kullanıcıya birden fazla trade verilmesi yasak değil mi? ayrıca alıcı olarak ödemeyi tam ve zamanında yapmışım zaten neyin memnuniyeti?
Yasak değil.Pozitif tradeyi silebilirler isterseniz.