Adam ilk etapta memnun kalmış veya bakmadan pozitif trade vermiş.
Daha sonra memnun kalmamış negatif vermiş. Kanıt istemeleri gayet normal.
Mükerrer ile alakası yok yani. Ama yönetim dilerse pozitif tradeyi silebilir mükerrer diye.
Tamam da bir kullanıcıya birden fazla trade verilmesi yasak değil mi? ayrıca alıcı olarak ödemeyi tam ve zamanında yapmışım zaten neyin memnuniyeti?