Adam ilk etapta memnun kalmış pozitif trade vermiş.
Daha sonra memnun kalmamış negatif vermiş. Kanıt istemeleri gayet normal.

Mükerrer ile alakası yok yani. Ama yönetim dilerse pozitif tradeyi silebilir mükerrer diye.