Haksız trade değil. Mükerrer trade için bir başlık veya kategori bulunmadığından buraya açtım. Haksız trade başlığına yazıyorum bana kanıt ver diyorlar 4 defa şaka gibi. Arkadaş neyin kanıtını istiyorsun? İstediğim şey çok basit.. 2 adet trade kullanmak yasak değil mi? Biri bana 2 adet trade kullandı ve ikincisi negatif. bu ikinci kullanılan negatif trade silinmesini istiyorum.

Aşağıya linklerini bırakıyorum tradelerin;

Bu ilki: https://www.r10.net/ticaret-detay/858124/105736
Bu da ikincisi: https://www.r10.net/ticaret-detay/858435/105736
Ödemeyi zamanında ve eksiksiz yapmışım, kitaptan memnun kalmadığım için negatif trade kullanmışım diye arkadaş bir daha ve bu kez negatif trade kullanmış. Bunun kaldırılmasını talep ediyorum.