Emre_Gumushan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fatura ödemeyip hizmet almak istemek de ayrı bir fiyasko.
Hizmet almayı istemek değil, aboneliğin tamamiyle kapatılıp hiçbir şekilde iletişim kurulmaması.